Saturday, March 27, 2010

5 vs 4

Puh dan lama aku tak lepak kat Ehsan nih... Dapat lak aku pekene Megi Goreng Ayam yang best satu macam nih... Mak sendiri lalu belakang pun aku tak sedar...

Sebelum order aku sampai adalah satu gerombolan wanita yang dalam lingkungan 25 ker 35 tahun datang makan di sini. Daripada 5 orang daripada mereka 2 orang antara mereka kalau sekali pandang ingatkan lelaki... Rambut pendek, jalan pun dan macam lelaki, isap rokok puh puh puh kalah aku... (kalah sebab aku tengah sakit tekak)...

Memacam la gelagat manusia nih... Dalam suapan megi goreng yang paling lazat abad ini, lalu gerombolan manusia yang statuskan lelaki... 2 daripada 4 orang geng ini dah tak makan lelaki pulak... dengan rambut panjang, jalan pun goyang-goyang punggung lagi, kepit kaki... hehehehe... cuma tak berapa nak menyelerakan...Sambil lalu tu depa angkat tangan kepada geng-geng wanita yang tak berapa macam wanita nih tadi...

Cuma yang membuatkan garfu yang aku guna jatuh tercacak atas megi goreng aku ialah selain daripada 2 orang mak nyah tu tadi, ade la sorang yang jalan bukan main tegapnyer badan, seluar pendek, baju singlet, muke ada iras-iras model la... tapi.... bila aku terlihat kat belakang dia... mak aih pakai G-String...

Mungkin normal bagi sesetengah orang lelaki pakai G-String tapi bagi aku tak normal beb... Tambah pulak dia masa tu berjalan dengan geng-geng mak nyah...

Langsung ilang selera aku nak makan sekejap... (lepas tu aku abiskan jugak megi goreng yang lazat tu...) Aku dengan Mat Sony tergelak besar... mujur tak jatuh kerusi jer tadi... kah kah kah

Aku cakap kat Mat... Geng nih, meja yang dekat nih, semua perempuan tapi 2 tak mengaku pompuan... meja belah sana pulak semua lelaki tapi 2 orang tak mau jadi lelaki... Mat pun gelak...

Aku cuba lepak lama lagi di Ehsan, tetapi aku tak mampu... aku panggei Kadir, bayar apa yang aku makan dan terus cabut balik...

Kah kah kah... memacam ada manusia zaman sekarang nih...

0 comments: