Tuesday, March 10, 2009

Haha

mungkin ada yang tertanya...
maner la si anas nih pergi...
selalu ader jer dia monitor di reperter...
ini panggei pun tak nyahut...
dah kene cekup ker...

hehehehe...
buat pengetahuan semua...
teman telah diseru untuk berkhidmat...
berkhidmat untuk siapa itu saper yang tahu...
tolong kabo kat kwn yang tahu...
takut mendatangkan kemusyiklan...
teman ader jer di ipoh nih...
atau lebih tepat di...
hehehehe...
tak boleh bagitau...

hidup teman sekang hanya berkerja...
asai celik mata jer kerja...
rehat teman hanya masa tutup mata n tiduq..
kemunculan teman bersama-sama ng rakan radio...
menunaikan janji yang telah dibuat...
lepas tu hilang la teman meneruskan perj....
hehehehehe....

2 hari yang lepas merupakan...
hari beralih tahun hidup teman...
tiada sambutan...
cuma teman hadiahkan diri teman...
satu beg galas yang dah rosak pun buckel nyer...
(biasa la lo kin)...

cuma aper yang teman depress...
selama teman hidup...
tahun nih la kekecewaan hidup teman di tahap tinggi...
penipuan terhadap diri...
di tahap yang tertinggi...
rasa tertipu teman terhadap janji dan sumpah setia...
hanya tinggal di atas kertas nan usang...

kalau teman huraikan rasa kecewa teman nih...
mau ramai yang cari teman dan nak tumbuh teman...
macam mamat songkok tinggi kt depan SUK aritu...

teman sejak kecil telah diajar untuk...
jangan susahkan orang...
jangan kecikkan hati orang...
tu la pasainyer kenapa bior teman pendam maner patut...
dedahkan yang maner tak patut lagi teman simpan...

cuma yang dapat teman pastikan...
kome jangan la riso...
teman masih sihat dan walafiat..
cuma kene put on hold citer hobi nih...
untuk sekurang-kurangnyer 2 hingga 3 bulan lagi...

so kepada pejuang CW selamat berjuang...
kepada pemburu-pemburu musang...
selamat memburu...
kepada rakan-2 bru bersayap...
selamat berQSO di jaluran...
jadilah peminat radio amator yang berakal...
dan berilmu...
jangan main hentam keromoh jer...
bukak kan mata.. dan dengar nasihat...
ingat pesan teman...
kalau tak boleh kene tegur...
kalau nak cepat kecik hati...
BAIK JANGAN JOIN RADIO AMATOR...
kepada rakan-2 yang baru nak berjinak...
selamat mendalami hobi yang unik ini...
jangan putus asa...
sebab hobi yang unik...
masalahnyer pun unik...

so jumpa lagi from time to time...
9W2DGG STILL ALIVE...

1 comments:

9w2AYG @ kembang said...

ptt ar kelmarin x de suara kt repeater..
sunyao je ..
nk tekan ptt pn rase mcm takuttt je..