Monday, April 5, 2010

D*mn British

What's about a chick wearing a sexy British Flag T-Shirt? Nothing wrong with it. The only problem is... She is Malay... For me... That is so wrong... So freaking wrong.

Not because I hate the British but because these Freaking Englishmen not only invade my country but the also the mind of our young generation. I even sound silly writing these in English. D*mn those PPSMI.

Cuma kekadang tu, adalah lebih mudah difahami dengan menyampaikan satu-satu mesej dalam Bahasa Penjajah nih daripada bahasa Ibunda kita sendiri. Kekadang jauh lebih sopan daripada bahasa Ibunda. D*mn those British.

send using Dopod 'cap ayam'

Pengalaman

Pengalaman. Experiance.

Apa itu pengalaman? Ia adalah rakaman ingatan terhadap apa yang berlaku sepanjang hidup kita dan ia digunakan kembali dalam mana jua keadaan yang aplikasinya jelas digunakan. Dan selagi kita hidup, kita akan guna pengalaman ini untuk menjalankan fungsi hidup selagi berdaya.

Bagaimana pulak kalau dah mati...???

Yang tu kita 'convert' jadi kenangan.

send using HTC 'cap ayam'

Friday, April 2, 2010

ARK

Gua suka dengan statement nih... dan kalau korang cari memang akan jumpa samada dalam movie atau dalam bible...

How do we change the world???

One simple Act of Random Kindness at a time...

Lu orang faham ke maksud dia...??? Gua memang faham pun...

Selamat hari jadi

Nasib baik gua sempat wish kat Bonda gua tadi...

Selamat Hari Lahir yang ke....... 2 tahun lagi nak pencen... keh keh keh...
.
.
.
.
.
Gua dah takde topic mau sembang ng bonda gua... sambil melantak KFC, gua sembang pasai politik semasa jer ng bonda gua... seperti hari-hari yang lain jugak...